Mnogi smatraju kako influenseri imaju posao iz snova, svoje su gazde, rade ono što vole (npr. ako vole putovanja putuju po svijetu) i za to ih neko jako dobro plaća pa samo s jednom objavom na Instagramu mogu zaraditi jednu prosječnu mjesečnu ili čak godišnju platu.
U posljednje vrijeme kao influenseri sve su popularniji kućni ljubimci koji svojim vlasnicima takođe donose veliki novac, piše Zimo.dnevnik.hr.
https://www.instagram.com/p/BisDamHn20g/?utm_source=ig_embed
Kako je u razgovoru za CNBC rekla Loni Edvards, koja je osnovala agenciju za influensere kućne ljubimce, ljudi vole životinje i one ih usrećuju, zbog čega su kućni ljubimci izuzetno zanimljivi oglašivačima jer šire pozitivne poruke koje se onda mogu vezati za njihov brend.
https://www.instagram.com/p/BbX2BOlnhJ6/?taken-by=realdiddykong
–Ako imate veliki broj pratilaca, može se zaraditi veliki novac, dodala je Edvardova o mogućnosti zarade kućnih ljubimaca na društvenim mrežama.
https://www.instagram.com/p/BkLB4xlAMFC/?utm_source=ig_embed
Iako se, naravno, cifre koje zarađuju kućni ljubimci sa najvećim brojem pratilaca ne mogu upoređivati sa npr. Kardašijankama i drugim najpopularnijim osobama na internetu, sa samo jednom sponzorisanom objavom može se zaraditi čak oko 15.000 dolara.
Na ovu ideju Loni Edvards došla je nakon što je dobila psa i počela da objavljuje i njegove fotografije na Instragramu kako bi ih mogla dijeliti sa porodicom i prijateljima pa se iznenadila kada je vidjela da broj pratilaca svakodnevno raste. Za kratko vrijeme profil koji je otvorila privukao je neočekivano veliki broj ljudi pa su uslijedili i pozivi brendova povezanih sa proizvodima za životinje.
https://www.instagram.com/p/BkGEUydA3Uj/?taken-by=hamlet_the_piggy
Tada joj je postalo jasno kolika se prilika krije na ovom, tada još neistraženom tržištu pa je pokrenula agenciju za kućne ljubimce kao influensere.
https://www.instagram.com/p/Bjnb1xAholW/?utm_source=ig_embed
Njeni najpoznatiji “klijenti” su dva majmunčića koje na Instagramu prati skoro milion ljudi (@realdiddykong), prase Hamlet sa više od 330.000 pratitlaca (@hamlet_the_piggy), oposum koji “voli avanture” (@itsmesesame) sa više od 60 hiljada pratilaca, dva simpatična ježa (@lionelthehog) koje prati oko 130 hiljada ljudi, dok pas Kruso na Fejbuku ima više od 2,5 miliona lajkova.
Napominje kako životinje nisu zanimljive samo kompanijama koje prodaju hranu i proizvode za kućne ljubimce, već ih za oglašavanje koriste i kompanije iz različitih industrija pa u odnosu na ljude, životinje kao influenseri daju bolje rezultate u oglašavanju.
https://www.instagram.com/p/BjQicIBhD7W/?taken-by=itsmesesame
Za neke vlasnike kućnih ljubimaca tako je vođenje njihovih profila na društvenim mrežama postao posao s kojim, u nekim slučajevima mogu zaraditi jako puno novca tako da onima s najvećim brojem pratilaca “pravi” posao nije potreban, jer mogu mjesečno zaraditi hiljade, a nekad i desetine hiljada dolara na svojim ljubimcima.