Lepa Brena je, poslije nekoliko godina razmišljanja o novom biznisu kojim bi se bavila i skoro dvije godine intenzivnog rada na tom projektu, promovirala liniju ženskih čarapa pod imenom “Lady B”. Popularna pjevačica je, međutim, u susretu sa novinarima odmah rekla da je ustvari ovo biznis kompletne porodice Živojinović koji je ostvarenje njenog davnašnjeg sna, jer je ona o sopstvenoj liniji čarapa razmišljala još u vrijeme svoje najveće slave kada je na velikim turnejama pocijepala na hiljade čarapa.

-Moja velika želja sada je uspjela da se realizuje djelimično zahvaljujući i koroni jer smo imali više vremena tome da se posvetimo, prije svih moj suprug koji je ovaj put ne samo realizirao moje želje, već i nešto što je za mene bila nemoguća misija. Zahvaljujući njemu, njegovoj upornosti, ali i Filipovoj želji da se uključi u cijeli naš projekat, svojim realizatorskim idejama, kreirali smo čarape ‘Lady B’ koje će moći da nose sve dame bez ozbira na kilograme i godine i da podignu samopouzdanje – kazala je Lepa Brena pojašnjavajući da će proizvoditi čarape sa kojima će sve žene moći da nose mini suknje, u kojima će noge da im izgledaju savršeno, bez celulita, da se pokrivaju ožiljci i vene i da ih ne bole noge posle dugog stajanja.

Promociji brenda “Lady B” prisustvovale su brojne poznate ličnosti, ali i dosadašnji i budući poslovni partneri Lepe Brene. Da pozdrave novi Brenin poslovni uspjeh stigle su Snežana Stojković (supruga bivšeg fudbalskog asa, a sada selektora reprezentacije Srbije Dragana Stojkovića Piksija), Milka Forcan, Nataša Vulin, Dragica Radosavljević Cakana, glumica Branka Pujić, potom Jovana i Željko Joksimović, Aco Pejović, Bane Bojanić, Žika Jakšić, Bane Obradović, Nenad Zimonjić, i drugi.

Međutim, najveću pažnju izazvao je dolazak Tamare Vučić, supruge predsjednika Srbije Aleksandra Vučića, koja je tokom predstavljanja linije čarapa, sjedila u prvom redu odmah uz Lepu Brenu.



Tekst i foto: Slavica Danilović