Ova obrada se ističe po tome, što je sa „Divanhanom“ sarađivao na projektu američki glumac Bredli Din, koga prati reputacija da je zvijezda Brodveja.
Između njega i sarajevske grupe je došlo do saradnje, pa se tako u novoj obradi popularne sevdalinke, osim vokala Naide Ćatić, čuje i dio numere u interpretaciji brodvejskog umjetnika.
Numera je zamišljena kao simbioza Brodveja i sevdaha, a Naida Ćatić otkriva kako se američki glumac snašao:
-Moram priznati da je Bredlija zaintrigirala tematika sevdaha i dramska radnja koja se prepliće u svakoj pjesmi pojedinačno. Prije nego što smo ušli u studio, pokušali smo da se približimo jedni drugima tako da nam ni jezička barijera u interpretaciji ne bude problem, već samo zadovoljstvo. Pjesma „Vino piju age Sarajlije“ u sebi nosi lepršavost i razdraganost već na samom početku, te se ta emocija osjeća do kraja. S obzirom na temperament, ekspresiju i energiju koju smo zajednički osjetili, vjerujem da je publika i u spotu mogla da primijeti ležernost u izražaju, te smatram da smo pogodili.