Nakon višenedjeljnih spekulacija, modni brend Kenzo objavio je da je Britney Spears zaštitno lice njihove nove kolekcije koja nosi naziv Memento N° 2 line.
Nakon što su prve fotografije procurile u javnost prije nekoliko nedjelja, fanovi pop zvijezde ne smiruju se, pa su tako jedva dočekali zvanične promotivne fotografije koje su objavljene danas. Inače, Spearsova je ovu saradnju najavila još u novembru, kada je objavila fotografiju sa fotografom Peterom Lindbergom, napisavši da radi na “tajnom projektu.”
-Kolekcija je veoma mladalačka. Zabavljali smo se na snimanju, iako mi je bilo čudno jer je to prvi put da snimam ovakvu kampanju. Uglavnom sam snimala u manjim studijima, a ovo je bilo na ulici,otkrila je ona i dodala:
-Bilo mi je čudno jer sam imala na sebi promiskuitetnu odjeću, ali na kraju se ispostavilo da je sve ispalo kul.
Britney je ispričala da u poslednje vrijeme ne voli da rizikuje modnim izborima, kao što je to bio slučaj kad je bila mlađa, prvenstveno jer je majka dva dječaka.
-Ranije nisam planirala šta ću da obučem, samo bih otvorila ormar i izvukla najluđu moguću stvar. Sada se ipak suzdržavam, jer ne želim da blamiram djecu a i moram da ih poštujem, rekla je Spearsova.