Facebook je godinama od svojih korisnika tražio broj mobilnog telefona kako bi mogli da primaju poruke, ali i pristupe svom profilu u slučaju da zaborave lozinku.
To je dosad uglavnom funkcionisalo bez problema, sve dok nije otkriveno da greška u jednom alatu za oglašavanje može otkriti broj mobilnog telefona korisnika koji su posjetili određene stranice.
Međunarodni tim stručnjaka iz Amerike, Francuske i Njemačke otkrio je taj problem još prošle godine u maju, a sedam mjeseci kasnije Facebook je priznao grešku i platio im 5000 dolara za to iz svog programa za otkrivanje grešaka u sistemu.
Činjenica da su oglašivači mogli doći do brojeva korisnika Facebooka je, osim što je sigurnosno pitanje, ujedno i direktno kršenje Facebookove politike o korištenju podataka njegovih korisnika.
Sad tvrde da niko nije iskoristio tu grešku, no pitanje je i dalje zašto su toliko otezali s priznanjem da greška postoji, kao i s njenim otklanjanjem.
Tokom prošle godine Facebook je isplatio gotovo milion dolara nagrada za otkrivanje sigurnosnih propusta, što jasno ilustruje koliko grešaka i sigurnosnih propusta u toj mreži ima.
Stručnjaci za online sigurnost uvjereni su da ima još grešaka i propusta, posebno u programu namijenjenom oglašivačima te da je neki veći propust koji bi mogao ugroziti podatke i identitete miliona korisnika tek pitanje vremena.
Jedina nada svih korisnika Facebooka je da će ga prije naći istraživači nego hakeri.