Restoran u Italiji naplatio je gostu rezanje sendviča, nakon čega se on požalio na TripAdvisoru, a oglasila se i vlasnica restorana.
Lokal se nalazi nedaleko od jezera Komo. Na računu je, između ostalog, navedena usluga “rezanje sendviča”, koja košta dva eura.
-Naručeni tost se i inače poslužuje izrezan na tačno dvije polovine. Bilo nas je dvoje i tražili smo tost koji bismo pojeli za stolom za dvoje, ali moramo li platiti zato što smo tost podijelili na dva dijela? Nevjerovatno, ali istinito… – napisao je turista.
Vlasnica restorana je za La Repubblicu rekla da je iznerviralo to što se gost nije odmah požalio nego je o tome odlučio da piše na internetu.

-To nije bio običan tost. Unutra je bilo i prženih krompirića. Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo – navela je.
Nakon toga je objasnila šta bi se dogodilo da se on odmah požalio konobaru.
-Objasnili bismo mu da se svaka dodatna usluga mora platiti. Morali smo koristiti dva tanjira umjesto jednog i duplo nam je duže trebalo za njihovo pranje. Osim toga, koristili smo i dva podmetača – ispričala je ona, prenosi cdm.me.