33-godišnja internet senzacija je karijeru započela u protekloj deceniji, te je tako 2006. godine postao najpraćenija osoba na platformi MySpace, nakon čega je uslijedio kratkotrajan izlet u svijet muzike, da bi se od 2013. godine posvetio isključivo kozmetici.
Ovaj u potpunosti nekonvencionalan mladić je upotrijebio svoj YouTube kanal da izgradi veoma unosnu imperiju na polju šminke, te tako njegovi video klipovi posvećeni uljepšavanju broje preko milijardu pregleda.
https://www.instagram.com/p/BvkC0VOBESU/
Međutim, sveopšto čuđenje je nastalo kada je Džefri nestao sa društvenih mreža na dvije nedjelje, bez ikakvog objašnjenja, da bi se tek sada oglasio i otkrio da je njegova kompanija žrtva pljačke i to u vrijednosti od 2,5 miliona dolara.
Pokradena kozmetika, sa akcentom na najnovijem proizvodu na kojem je radio u proteklih godinu dana, počela je da se prodaje na tzv. “crnom tržištu” prije zvaničnog puštanja u prodaju, te se u sve umiješao i Federalni Istražni Biro, kako je otkrio sam Džefri.
https://www.instagram.com/p/BvKOF38hZ-_/
– Da mi je neko rekao da ću ovog ponedjeljka cijelu noć provesti u FBI-u jureći prodavce na crnom tržištu, ne bih mu povjerovao – napisao je on na Tviteru.
U obraćanju putem YouTube-a istakao je da smatra da iza svega stoji neko ko radi za njega, budući da su lopovi tačno znali šta rade ne bi li probili sve sigurnosne barijere njegove kompanije. Hapšenja određenih prodavaca na crnom tržištu su već obavljena, ali se još uvijek traga za onima koji stoje iza ove višemilionske krađe.