Neki od super popularnih američkih pjevača koji su „preko noći“ postali vrlo traženi i uspješni u većini slučajeva svi su imali veoma teško djetinjstvo, a nerijetko su bili i okruženi nasiljem i drogama, lošim društvom, ali i ekstremnim siromaštvom.
Jako bogati
Priče kojima kazuju o prijašnjem životu muzičara i pjevača koji danas vode glavnu riječ u muzičkoj industriji, pogotovo hip-hopu, nalikuju jedna na drugu. Svi oni su za vrlo kratko vrijeme postali i jako, jako bogati, pa se mnogi pitaju kako su uspjeli da za tako brzo zarade milione i popularnost širom svijeta.
Nerelna slika bogatsva i lagodnog života čine da mladi ljudi u njima imaju, na žalost, loše uzore, no mnogi ipak pokušavaju da idu stopama svojih omiljenih muzičara. Uz svo blještavilo svetala pozornica te ogroman broj prodatih almuma kao izuzetna posjećenost koncertima, svako malo čujemo da su takvi umjetnici pripadnici tajnih društava koja su im i omogućila sve to, a li kojima je cilj „pokvariti“ omladinu te navest ih da čine loše stvari.
Postavlja se pitanje kako su uspjeli i ko ih je „pogurao“ do samog vrha popularnosti i da li su tajna društva iza Jay-Zja, Rihanne, Christine Aguilere, Lady Gage i mnogih drugih?
Njihove pjesme i spotovi otvaraju prostor za sumnju, jer se oni i ne kriju.
Iluminati, Slobodni zidari, promicatelji Novog svjetskog poretka, Bilderberzi, globalna financijska elita i njihovi utjecajni prijatelji prema zastupnicima teorija zavjera čine jednu te istu skupinu koja potajno vlada svijetom i svjesno manipulira ljudima, a naročito mladim naraštajima.
Muzika koju svakodnevno konzumiraju milioni, odličan je i besplatni medij za slanje skrivenih poruka i plasiranje simbola s dugoročnim i osnovnim ciljem kontrole uma.
Dakle muzička industrija je navodno prepuna zvijezda iza kojih stoje tajna društva Iluminati (Masoni) koji svoju moć iskazuju subliminalnim porukama.
Nevidljiva reklama
Riječ je o fenomenu koji se prvi put pojavio 1957. godine kada je James Vicary, spretni menadžer lokalnoga kina u New Jerseyu pokušao utjecati na potrošačku podsvijest. Spretnim insertiranjem poziva, trajanja svega 25 stotinki sekunde, "Drink Coke" i "Eat popcorn", unutar filmskoga materijala, podigao je prodaju pića za 57,5 a kokica za 18,1 posto. Eksperiment je nazvan "Invisible commercial" (Nevidljiva reklama).
Od tada pa do danas, utjecajem "ispod granice percepcije" bavili su se mnogi. Otkriveni su dragocjeni momenti koji pružaju neslućene mogućnosti u domeni utjecaja propagande na percepciju ljudi. Čak 89 posto djelovanja čovjeka je nesvjesno pa je tim i mogućnost utjecaja na taj dio velika.
"Subliminalne poruke" su i dan danas sastavni dio marketinga, što je dokazano vrlo uspješnog i
ekonomski isplativog marketinga.
Osnova ovakvih poruka je u tome da je naš podsvjesni um pametniji od običnog zapažanja i zapaža i ono čega nismo svjesni – tako i naprimjer natpisa „Sex“ na reklami za najdraže nam kekse, koje možda ni sami ne znamo zašto stalno kupujemo? E pa naš podsvjesni um to zna vrlo dobro.
Piramide, masonsko oko
Madonna, Britney Spears, Rihanna, Lady Gaga i Christina Aguilera i mnogi drugi upravo su pripadnici tajnih društava. Dokaz da su ugledni članovi ovog satonističkog poduhvata jeste da sve to dokazuju njhovi spotovi, nastupi i način života.
Naime, Aguilera se na muzičku scenu vratila na poprilično čudan način, a to je upravo pomoću "mračne strane".
Aguilerin album „Bionic“, a pogotovo pjesma "Not Myself Tonight" obiluje skrivenim porukama. Spot je prepun fetiša, orgija, žena, gej scena, a ona je polu-čovjek, polu-robot. Posebno se ističe sveprisutno "oko masona". Pjevačica je među Iluminate, navodno, primljena zajedno s Britney Spears simboličnim, javnim ritualom.
Na dodjeli MTV-jevih nagrada 2003. zajedno su otpjevale "Like A Virgin" (simbol čistoće, naglašen i kostimima-vjenčanicama), na pozornicu potom stiže "Visoka svećenica" Madonna (simbolično u crnom). Predstava završava ritualnim zajedničkim poljupcem.
Slična simbolika
Jedan od mnogih primjera gdje je slična simbolika pronalazi se i u spotu Rihanne za veliki hit „Umbrella“. Slučajno ili ne, prikazuju se kratki isječci Rihanne u piramidi (znak Iluminata), a aktualizira se i uloga tzv. "Rain Mana" koji se redovito pojavljuje u riječima pjesama hip-hopera. Rihanna ga simbolično koristi u videu u obliku kiše/vode, opet simboličnih šest puta. Nastavak priče u sljedećem broju našeg magazina.
Oklultne vještine
Iluminatima (Masonima) pripisuju razne okultne vještine i poznavanje tajnih znanja kao i napredno razumijevanje psihologije koje ide dalje od današnjeg marketinga i PR-a. Kontrolom muzičke (ali i filmske te televizijske) industrije mogu masi slati svoje poruke koje su redovito povezane sa zlostavljanjem, nasiljem i podjelom koje ne mogu donijeti nikakvo dobro društevnoj zajednici.
Stvaranje haosa
Osnovni cilj je stvaranje haosa i neslaganja među stanovništvom iz kojeg oni onda izvlače svoje koristi, tvrdi Matthew Delooze, jedan od teoretičar zavjera. Slušatelji takve muzike misle da se odlično zabavljaju, dok se s koncerta vraćaju dobro raspoloženi, međutim oni su u biti izloženi pranju mozga i manipulacijama.