Publici odranije poznat po velikom hitu “Ne troši suze na mene”, pjesmi koja ga je itekako proslavila i koja je u muzičkom smislu njegova lična karta, Mirza Hodža Minno, ponovo se, poslije dugogodišnje medijske pauze vraća na estradnu scenu. I to “na velika vrata” jer je odlučio da napravi veliki pomak u karijeri.
I odmah poslije pauze krenuo je “krupnim koracima”. Uspostavio je saradnju sa muzičkom agencijom ZamS produktion na čelu sa Zlatanom Latifovićem i odmah upostavio kontakt sa dokazanim autorima kako iz Sarajeva tako i Beograda.
Baš tamo, u srbijanskoj prijestolnici snima spot za singl “Ćelija”. Riječ je o autobiografskoj pjesmi ovog pjevača kojom je otpjevao jedan dio svog života. Minno za sada nije želio pričati šta “Ćelijom” želi reći, ali je obećao da će već u narednom broju u ekskluzivnom intervju za naš magazin otkriti sve detalje iz svoje prošlosti, pa samim tim i riješiti misteriju u čemu je tajna te kompozicije.
– Prije četiri godine, tačnije krajem 2007. pojavio sam se sa albumom “Proljeće”, ali sam iz opravdanih razloga morao “povući ručnu” i napraviti malu pauzu. Godine poslije toga ispunilo je moje novo zanimanje – ugostiteljstvo, ali pošto je muzika jedan od razloga zbog kojeg živim, ponovo se vraćam u stare “vode”. Novi album bi trebao biti završen do polovine septembra. Ovoga puta puno jača ekipa je na ovomn CD-u počev od Gorana Šljivića, Pere Stokanovića, Damira Handanovića, Dejana Abadića… Vjerujem u novi projekat ali sam isto tako i siguran kako će moje ponovno pojavljivanje u javnosti izazvati itekakvo interesovanje iz mnogih razloga – priča nam Minno.
Na albumu koji završava, pored novih pjesama, naći će se i nekoliko Minninih starih hitova. Bit će tu već spomenuta “Ne troši suze na mene”, Moja sudbina” (Stani, stani zoro ti…) i još mnoge druge.
Pored naslovne “Ćelija”, Minno će posebnu pažnju u promovisanju novih pjesama posvetiti kompoziciji “Na dan il’ dva”. Zanimljivo je naglasiti da je ta pjesma u vrlo kratkom vremenskom periodu na internetu preslušana više od 300.000 puta i to bez radio ili TV reklame.
Kakvu će “buru” tek izazvati naslovna pjesma “Ćelija”… brzo ćemo se uvjeriti.