“Rezultat iz mjeseca maja nam omogućava da zadržimo status jednog od najbrže rastućih brandova u Evropi. Naši rezultati su porasli najmanje za 14 posto na glavnim evropskim tržištima, a više od 20 posto na tržištu Italije. Rastemo brže nego što smo očekivali, najviše zahvaljujući novom modelu Arona, koji se pridružio uspjehu modela Ibiza, Leon i Ateca. Očekuje nas izazovna druga polovina godine zbog novog WLTP procesa homologacije, ali trudit ćemo se da održimo stopu rasta do kraja godine”, izjavio je Wayne Griffiths, potpredsjednik SEAT-a za prodaju i marketing.
Alžir je tržište gdje je prodaja SEAT-a najviše rasla, zahvaljujući novoj generaciji modela Ibiza (10.700), koja se lokalno proizvodi. Pozitivan trend i u zemljama poput Austrije (9.800, + 25.7 posto), Belgije (5.000, +36.5 posto), Portugala (4.500, +27,6 posto) i Holandije (4.200, +29,8 posto).
SEAT će od 12. do 14. juna na Svjetskoj trgovačkoj konferenciji u Berlinu okupiti 2.400 importera i investitora iz svetske trgovačke mreže SEAT-a. Na konferenciji će trgovačkoj mreži biti prezentovana strategija i planovi za budućnost, kao i planovi za tekuću godinu vezani za predstavljanje novog modela Tarraco, velikog SUV-a sa trećim redom sjedišta te modela CUPRA Ateca.