Damir Galijašević harmonikaš, kompozitor, aranžer, student Muzičke akademije, jednom rječju muzičar, morao je, kako kaže, reagirati na izjavu Fahrudina Pecikoze tokom žiriranja u šou „ZMBT“. Naime, izbacivanje iz takmičenja Safeta Buce, te komentar Fahrudina Pecikoze da sevdalinka nije muzički izraz iz BiH nego iz Turske nije mogao prešutjeti.
Notorna laž
–Ni u jednom momentu ne sporim izuzetan angažman Hayat televizije na polju očuvanja sevdalinke, no fakultet na kojem se obrazujem i branša kojoj pripadam ne dozvoljavaju da ovu apsolutnu glupost koju izreče Pecikoza prešutim. Tim povodom, ovako sam napisao na Safetovom profilu: “U svakom slučaju si jedan od najprepoznatljivijih pjevača koji se desio Bosni u posljednjih 20-ak godina. Sretan sam što sevdalinka ima ovakvog mladog izvođača – priča nam Galijašević.
A komentar, dodaje on, da sevdalinka nije bh. muzički oblik i da su to dokazali etnomuzikolozi je ništa drugo do notorna laž i neupućenost.
–Student sam treće godine etnomuzikološkog smjera Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu. Kao takvom, u moju redovnu literaturu ulaze naučni radovi najvažnijih bh. etnomuzikologa: akademik Cvjetko Rihtman, akademik Vlado Milošević, mr. Miroslava Fulanović – Šošić, mr. Jasna Spaić, prof.dr. Ankica Petrović, prof.dr. Dunja Rihtman Sotrić, prof.dr. Vinko Krajtmajer, prof.dr. Milorad Kenjalović, moje profesorice van.prof.dr. Tamara Karača Beljak i van.prof.dr. Jasmina Talam, te radovi brojnih meritornih etnomuzikologa iz cijelog svijeta.
Opća kultura
–Nigdje nisam vidio rečenicu da sevdalinka nije bh. muzički izraz, odnosno da je Kalesija jedini muzički oblik iz Bosne i Hercegovine. Koliko ja poznajem opću kulturu, Kalesija je mjesto u BiH. Izvorna grupa “Kalesijski zvuci” na koju je poštovani gospodin vjerovatno mislio jeste nešto drugo, ali daleko od toga da je to jedini muzički izraz. Volio bih da mi Pecikoza pronađe tekst u kojem su “to dokazali etnomuzikolozi” – reagirao je Galijašević.