Indira Radić dosjetila se kako da zaradi novac i dok nema nastupa zbog pandemije koronavirusa. Popularna pjevačica ponovo je snimila neke od svojih najvećih hitova na koje polažu pravo izdavačke kuće za koje je izdavala albume, prije svega “Grand produkcija” i objavila ih na svom Jutjub kanalu.
Velika kriza zbog kovida 19 osjeti se na svim poljima, a muzičari i pjevači su posebno pogođeni. Svima su do daljeg otkazani nastupi, a koncert održi tek poneko od njih, i to vrlo rijetko. Mnogi su se žalili javno kako već mjesecima ne zarađuju i da su u vrlo nezavidnoj situaciji zbog toga, ali ne i Indira. Umjesto kukanja, pjevačica je odlučila da preuzme stvar u svoje ruke i da uradi sve što je do nje kako bi i dalje nastavilo da joj kaplje koliko-toliko para. Ona je na svom kanalu na Jutjubu prije nekoliko mjeseci počela da objavljuje neke od najvećih hitova starih i više od deset, petnaest godina, ali u novom ruhu, to jest u novom aranžmanu.
Za te pjesme ona je mahom snimala nove spotove sa svojim bendom dok pjeva, ali je koristila i arhivske snimke sa svojih koncerata, kao na primjer za pjesmu “Ne dolaziš u obzir”. Za jedan od svojih najvećih hitova “Bio si mi sve”, Radićeva je iskoristila snimke druženja sa svojim prijateljima i pretočila ih u spot, slično kao i za numere “Moj živote, da l’ si živ”. Ima i hitova za koje je sama bila u spotu, kao na primjer za “Nisam sumnjala”, a za neke od pjesama koje je opet objavila nije snimila video, već je samo postavila svoju fotografiju. Ona se dosjetila i onoga što je sve popularnije u svijetu, a to je da za neke numere napravi “official lyrics video” (video s riječima pjesme).
(Express/alo)