Doris Pinčić zaštitno je lice, ali i idejna autorica videomaterijala za kampanju Doživi domaće: Istraži ruralnu Hrvatsku, koja je nedavno startala.
Kampanja se sastoji od 12 videa koje je Doris Pinčić snimila u različitim dijelovima Hrvatske, a koji traju po pet minuta. Iz Hrvatske turističke zajednice potvrdili su nam da su oni financirali kampanju i da je za nju izdvojeno 275 hiljda kuna (oko 70.000 KM).
“Iznos namijenjen za kampanju uključuje sve troškove produkcije materijala, koji obuhvaćaju 12 videopriloga u trajanju do pet minuta, tri najavna trailera, idejna kreativna rješenja za print, web i društvene mreže, profesionalne fotografije, tekstove na podstranici ‘Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!’, prevod i lekturu materijala na engleski jezik, kao i sve popratne troškove snimanja na lokacijama”, kažu iz HTZ-a.
Potvrdili su da je Pinčić idejna kreatorica cijele kampanje.
“Gospođa Doris Pinčić idejna je autorica videomaterijala i multimedijalnog koncepta te zaštitno lice kampanje, a Hrvatska turistička zajednica je glavni nositelj kampanje ‘Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku’. Dodajmo da su kampanju inicirali Ministarstvo turizma i sporta i Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a na realizaciji kampanje je ostvarena i suradnja sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK”, dodaju iz HTZ-a.
Smatraju da je Doris Pinčić kao zaštitno lice i kreatorica kampanje sjajan izbor.
“Obzirom na ciljeve kampanje, a koji uključuju promociju raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija na domaćem tržištu, smatramo kako prepoznatljivost na nacionalnoj razini, pozitivan imidž, dosadašnji rad i realizirani projekti gospođe Doris Pinčić najbolje odgovaraju ovoj kampanji što potvrđuju i prve povratne reakcije koje su iznimno pozitivne”, zaključuju.
(express/index)