Estradni posao ne razlikuje se mnogo od bilo kojeg drugog posla. I na estradi, kao i u svakom drugom poslu postoje ljudi koji znaju svoj posao, koji su ulagali i ulažu u sebe, koji imaju znanje, htjenje, talenat, vještine i energiju da rade ono što vole, te žive od svog rada.
Postoje i oni drugi, koji su nedostatkom umjetničkog talenta i vještine, svoju nesposobnost maskirali stajlinzima, estetskim korekcijama, scenskim nastupima, skandalima, tračevima, javnim prepucavanjima, te sve to nakaradno nagomilano podvalili pod svakodnevni posao jednog estradnog umjetnika. Takvima je pjesma na posljednjem mjestu.
Totalna degradacija društva dovela je do degradacije estrade, te se iz tog haosa izrodilo more, prevashodno pjevačica, kojima je sve bitnije od pjesme. Ni najveći kič i šund turbofolka nije u tolikoj mjeri zapostavio pjesmu. Naprotiv, pjesma je uvijek bila na prvom mjestu, sve ostalo je moglo i nije moralo biti.
Da je bitno samo površno, opipljivo i instant, potvrđeno je činjenicom da je pjesma „Gaćice“ Goge Sekulić iz 2006. godine postala pravi regionalni hit. Pjesma se našla na istoimenom albumu, a uz „Seksi biznismen“, „Večiti ljubavnici“, „Ja ti dala“ „Žigolo“ „Slomi me od ljubavi“, „Ja sam probala sve“, „Muška lutka“ predstavlja njeno najpoznatije djelo.
Dublje pronicanje u smisao i metaforu stihova potpuno je obesmišljeno zbog banalnosti stihova i površnosti poruke koju pjesma šalje. Goga u prvom licu donosi priču lirskog subjekta – djevojke, koja iza sebe ima burnu noć. Naime, promiskuitetna djevojka je nakon provedene noći sa zauzetim muškarcem, napravila nepredviđen obrt u radnji ove plitke drame, ostavivši komad svog donjeg rublja (gaćice) kod njega, sa predumišljajem da isti pronađe njegova djevojka, te ga uhvati u preljubi.
Pokušaj predstavljanja ove situacije kao redovne, skoro pa normalne pojave u društvu, budi ako ne gađenje, a ono bar revolt kod onih koji odbijaju nametanje takve realnosti, a od pjesama očekuju makar pokušaj nekog dubljeg smisla. Dominantna zavodnica, alfa-ženka iz ove pjesme, koja redom zavodi koga god poželi, jer su svi imuni na njene „čari“ služi kao uzor djevojkama koje još treba da stasaju u svirepe zavodnice.
Stihovi „beli zubi, crna ćud, za srce si me jako ujeo, i niko, niko, pa ni lud, preko toga ne bi prešao“ nagovještavaju da je njen postupak samo reakcija na neki raniji „prekršaj“ mladića, koji će uskoro biti unesrećen.
Ipak, dominantna slika ove pjesme je, kako karakterna osobina lirskog subjekta, tako prizvuk njene erotske moći kojom uništava sve redom. Ukoliko zasluže, naravno… Ta erotska moć, kao i promućurna samozatajnost se ogledaju u grubom glasu kojim je Goga ispjevala (čitaj odstenjala) ovu pjesmu, ali i otkrivanju samo jednog trika iz arsenala žene-zmije (lažni broj telefona).
Nabrajati površnosti, a ne pomenuti melodiju koja je „pozajmljena“ iz pjesme „Aşkin açamadigi kapi“ koju pjeva Demet Akalin bilo bi nepotpuno i površno. Površno kao poruka ove pjesme…
Piše: Ozren T.