Prema uvidu u Agenciji za privredne registre u proteklih pet godina njeno preduzeće je u nekoliko navrata bilo u blokadi. To se desilo dva puta tokom 2017. godine kada je ukupno bila u blokadi deset dana
Blogerka Zorana Jovanović Zoranahh ne može se pohvaliti poslovnim uspjehom u posljednje vrijeme.
Zorana Jovanović je još 2012. godine otvorila svoju firmu pod svojim alijasom, a koja se sada nalazi u likvidaciji. Na zvaničnom sajtu koji se bavi poslovanjem firmi, a na kojem su svima dostupne informacije od javnog značaja, jasno stoji da se Zoranina firma nalazi u likvidaciji.
U skladu sa odredbom člana 533 Zakona o privrednim društvima objavljuje se oglas o pokretnju postupka likivdacije u tajanju od 90 dana. Poslovno ime Zorannah d.o.o. – u likvidaciji. Pozivaju se povjerioci da svoja potraživanja prijave najkasnije u roku od 120 dana od objavljivanja ovog oglasa na internet strani Agencije za privredne registre, napisano je između ostalog, piše Blic.
Kako se navodi Zorana Jovanović je odlučila da zatvori firmu.
– Zorana je odlučila da zatvori svoju firmu, te je pokrenula postupak zatvaranja, odnosno likvidacije. U narednom periodu treba da se provjeri da li može da se zatvori firma, tačnije da se ustanovi da nikome ništa ne duguje, te onda kreće proces kada će moći da okonča svoje poslovanje. Ono što može da se zaključi jeste da očigledno više ne želi da se bavi biznisom ili jednostavno ne može dovoljno da ostvari prometa, te ne želi da ima dodatnih izdataka koji se tiču održavanje predužeća – objašnjava izvor za pomenuti mediji, a koji je upućen u cijelu priču i dodaje:
– Nikom nije poznato da li se Jovanovićeva ulijenila ili pak zanijela u poslovanju jer takve stvari ne priča ni najbližim prijateljima, pa se odlučila na zatvaranje. Svima je poznato da je ona nedavno počela i da naplaćuje pojedine sadržaje na svom vlogu, što joj nije donijelo onoliko prihoda koliko je mislila da hoće.
Ona svakako neće prestati da se bavim javnim poslom, ali mora da bude svijesna da više nije toliko popularna kao ranije.
Prema uvidu u Agenciji za privredne registre u proteklih pet godina njeno preduzeće je u nekoliko navrata bilo u blokadi. To se desilo dva puta tokom 2017. godine kada je ukupno bila u blokadi deset dana. Dok je 2018. godine njena firma bila čak sedamdeset osam dana u blokadi, saznaje navedeni medij.
Da joj popularnost u virtuelanom svijetu opada govore činjenice koje svako može provjeriti kada su društvene mreže u pitanju. U aplikaciji koja pokazuje tačne podatke koliko je ljudi nekoga zapratilo, a koliko otpratilo Zorana nije u dobrom položaju jer ju je u posljednjih mjesec dana otpratilo oko 2.400 ljudi samo na društvenoj mreži Instagram.
(express/blic)