Ta talijanska kompanija je ove sedmice objavila videospotove koji prikazuju Kineskinju kako se muči nastojeći štapićima jesti tjesteninu i pizzu, što je izazvalo osude mnogih za trivijalizaciju kineske kulture i promicanje loših stereotipa.
Zbog te kontroverze, Dolce & Gabbana riskira pad prodaje na jednom od najvećih svjetskih tržišta luksuznih proizvoda jer su kineske filmske i glazbene zvijezde pozvale na bojkot brenda.
Kriza tog brenda produbila se nakon poruke suosnivača tvrtke Stefana Gabbana, koja je sadržavala uvredljive komentare o kineskom narodu.
Kompanija se ispričala, a priopćila je i kako su njen i Gabbanin Instagram hakirani. „Nemamo ništa osim poštovanja prema Kini i narodu Kine“, ističe se u poruci kompanije.
Talijanska kompanija otkazala je početkom sedmice svoju modnu reviju u Šangaju. No, nezadovoljstvo se nastavilo tako što su trgovci povukli proizvode tog brenda iz svoje ponude.
https://youtu.be/KvSVYphuDYo