Po nekom nepisanom pravilu u dijaspori uspješni nastupi su mogući samo petkom, subotom i ponekim praznikom, dok se prvi dan vikenda smatra kao glavni izlazni dan, kada su i posjete koncerata bolje nego u ostalim danima. No, Hakali i Advini se prije nekoliko dana desila suprotna situacija. Posjeta u petak u Duisburgu je sa oko 300 posjetilaca bila duplo bolja, nego u subotu u Bielefeldu.
– Da li će posjeta na jednom koncertu biti zadovoljavajuća zavisi od mnogo faktora od kojih su glavni iskustvo i zalaganje organizatora, popularnost pjevača, visina ulaza i marketing. Moramo pomenuti i dobar odabir datuma, dana i vremenski period koji je potreban za odrađivanje kvalitetne reklame. Ako se svi ovi faktori podudare, mislim da koncert mora biti uspješan. Mi smo evo doživjeli neobičnu stvar, da smo praktično dosta slabijeg radnog dana imali mnogo jaču posjetu i mišljenja smo da razlog slabije posjete u sobotu leži isključivo do zalaganja organizatora – priča Advina.
Mnogi klubovi su mišljenja, nastavlja pjevačica, da samo ime pjevača dovodi publiku no ako narod nije obaviješten ili razni neprofesionalni menadžeri dogovaraju nastup na rizik pjevača, pa je organizatoru svejedno, dešavaju se ovakve stvari da mi praktično u subotu imamo samo 150 gostiju, gdje naravno niko nije zadovoljan – riječi su Advine.
Pitali smo Advinu gdje pjeva za Novu Godinu. Već peti put je to, kaže, Hotel Jahnhaus Langenfeld kod Köln-a. Sve rezervacije su vec polovinom decembra bile prodane, a kako i ne bi, kada je marketing bio u rukama Advine, koja je po ko zna koji put dokazala njenu izvanrednu sposobnost suorganizacije zabava.