Odavno su mnogi mišljenja da je estrada postala “bara puna krokodila”, te da sve što se događa pod njenim okriljem liči na račun bez krčmara. Po pitanju „hitova” koji nam uglavnom dolaze od srbijanskih hit mejkera, uskoro će se zabavati međunarodni sudovi, jer su tužbe najavili autori iz Albanije, Grčke i Izraela, koji su došli do saznanja da su njihove pjesme snimljene na jeziku sa našeg govornog područja, a da su umjesto njih kao autori potpisani naši „vrsni” muzički znalci.
Otuđivanje tuđeg autorstva, ili u najblažu ruku rečeno, kičenja tuđim perjem, odavno je prisutno i na domaćem terenu. Držeći se parole: „Svi smo naši, samo jaši”, mnoge poznate pjesme su presnimljene po nekoliko puta, a svi su tvrdili da na to imaju pravo, te da su na taj način toj pjesmi produžili vijek.
Vjerovatno je tako mislio i Muharem Serbezovski, koji je svojevremeno snimio pjesmu „Imam ljubav ali kome da je dam”, koja je tek u interpretaciji svog autora Peđe Medenice postala veliki hit.
– Muharem se zaista nekorektno ponio prema meni. On je negdje na internetu našao demo snimak moje pjesme, koju još nisam bio ni snimio, i bez imalo griže savjesti snimio je, a da me o tome uopšte nije obavijestio. Bio sam u čudu, nisam mogao da vjerujem, ali ga opet nisam htio tužiti, jer bilo mi je neshvatljivo da se nađem na sudu sa kolegom iz branše – rekao je Medenica.
Po njegovom izrazu lica, vidjelo se da je Peđa još htio reći nešto o tome kako mu je Muharem „mazno” pjesmu, ali ga je u tome spriječila Indira Radić, koja ga je prekinula u priči, govoreći da se ne nervira zbog toga.
– Pusti sad to, to ti je dokaz da si uradio ekstra pjesmu. Jer čim je snimio jedan Muharem Serbezovski, onda znaš da je to vrijedno. Muharem je stari estradni vuk, zna on šta vrijedi – rekla je Indira.