Express
  • Vijesti
  • Rijaliti
  • Skandal
  • Ljepotice
  • Dijaspora
  • Svijet
  • Zanimljivosti
  • Intervju
  • Paparazzo
No Result
View All Result
Express
  • Vijesti
  • Rijaliti
  • Skandal
  • Ljepotice
  • Dijaspora
  • Svijet
  • Zanimljivosti
  • Intervju
  • Paparazzo
No Result
View All Result
Express
No Result
View All Result
  • Vijesti
  • Rijaliti
  • Skandal
  • Ljepotice
  • Dijaspora
  • Svijet
  • Zanimljivosti
  • Intervju
  • Paparazzo
Početna Izdvojeno

NA UDARU DA JE ISKOPIRAO MRLETA I IVANKU: Spot Damira Kedeže naišao na kritike

Snimano na Krku,a oglasio se i pjevač "Leta 3"

Novi video Damira Kedže za pjesmu ‘Hram’ neodoljivo u nekim scenama podsjeća na spot Ivanke Mazurkijević i Damira Martinovića Mrleta, čije su kadrove i promotivne fotografije ranije objavili, smatraju iz agencije Wedding2book. Optužili su ljude iz riječkog studija Gržinić Creative Visuals i Filipa Gržinića, redItelja spota, da su kopirali njihovu ideju.

-Tokom decembra prošle godine snimali smo najavu za projekt koji se treba održati na ljeto ove godine. Zapravo je cijela priča vjenčanja Ivanke i Mrleta bila najavljena za prošlu godinu, ali uslijed pandemije morali smo odgoditi projekt. Tada smo odlučili snimiti njihovu ljubavnu priču prikazujući Mrleta osobenjakom koji živi u ruralnoj sredini, a Ivanku u svijetu kulturnjaka kojem pripada. Sve pomno promišljeno, s ogromnim entuzijazmom i željom da široj publici dostavimo jedan drugačiji sadržajni i estetski doživljaj, zahvaljujući osebujnim ličnostima Ivanke i Mrleta te nagrađivanom art direktoru Saši Hessu, koji u svom radu potpisuje svjetske kampanje. Što se tiče spornih kadrova, ne nalazimo prostora za opravdanje, tim više jer je upravo 17. decembra bila objava na našem Instagramu, ali i na Instagramu Saše Hessa, dok je na YouTubeu cijela najava projekta za koji smo i snimali prisutna od 5. prosinca 2020. godine. U toj objavi se i nalaze sporni kadrovi – kazala  je Andrea Matić iz spomenute agencije.Oba video uratka snimljena su na Krku, a s obzirom na to da su Ivanka i Mrle, odnosno njihov tim, nešto ranije objavili svoje materijale (ne i cijeli spot), smatraju da su prikazani kadrovi Kedžinom timu poslužili kao inspiracija.

– Međusobno se podupiremo na svim društvenim mrežama, uvažavajući rad jedni drugih i nevjerovatno je, nemoguće, da isti kadrovi nisu bili viđeni. Objave vezane za zaruke i projekt su bile u brojnim medijima i sada je u najmanju ruku situacija takva da su naši kadrovi iz predstojećeg projekta u videospotu prikazani na jedan sadržajno irelevantan način. Između ostalog, potpuno apsurdno je da ekipa iz konjičkog kluba s kojima smo zajedno radili nije napomenula da su istu stvar radili s nama nekoliko mjeseci ranije. Nije nam u interesu sukob, dapače, rado bi htjele da svi afirmirani umjetnici svojom kreativnošću daju doprinos nekoj novoj riječkoj kulturnoj sceni, da zajedničkim snagama stvaramo trendove i mladim generacijama poslužimo kao primjer, posebice jer smo i sami ponosni Riječani, grada koji je prijestolnica kulture. Čvrsto vjerujemo u umjetnički dijalog u kojem nema prostora za plagiranje. Ne treba posebno napominjati kako ideja jahanja konja po moru nije neko izuzetno umjetničko otkriće, ali je iskorištena nakon našeg javnog plasiranja u identičnim kadrovima te je na taj način učinjena šteta umjetnicima iza kojih stoji talent, naporan rad i iskustvo. Otok Krk kao lokacija nudi bezbroj mogućnosti i svaka promocija istoga s naše strane je hvalevrijedan iskorak u promicanju lokalne zajednice i kulture. U duhu dobre vjere ipak smatramo da se konjička priča mogla odvijati samo iza drugačijih scenskih kulisa, a Krk ih ima pregršt. Iskreno želimo kolegama iz Gržinčić Creative studija puno uspjeha u daljnjem radu, brojne vlastite ideje te se nadamo da smo im barem na trenutak osvijestili činjenicu koliko se kopiranjem može učiniti šteta drugome – požalila  se Matić.

Na svom rodnom Krku Kedžo je snimio duet sa evrovizijskom predstavnicom Srbije Tijanom Bogićević, a pjesma je posljednjih dana jedna od najpopularnijih na YouTubeu.

– Šteta je da se takva stvar dogodila. Ivanka i ja volimo Kedžu, i žao nam je što nije imao prilike ići na Eurosong. Iskreno nam je drag, i zaista smatramo da on osobno nema veze s ovim, niti da je on predložio da se kopira naš projekt. No, činjenica je da se šteta napravila – zaključio je Mrle.

Kedžin tim  kategorički odbio bilo kakvu pomisao da su spot plagirali.

– Damir Kedžo rođen je na Krku i odrastao je nedaleko od mjesta snimanja, i to nije prvi naš projekt koji smo snimili na tim lokacijama. Konkretno, spot za pjesmu “Tebi sve sam oprostio” na tom mjestu snimili smo u ljeto 2015., a fotografije za album “Poljubi me sad”, kao i press fotografije za Eurosong, tu smo snimali u martu 2020. – kazala je Snježana Jerković Radočaj u ime Kedžina tima.

(Express/Jutarnji)

Tagovi: Damir Kedžo
Prethodni članak

NIKAD SRETNIJI: Dalila i Dejan Dragojević se častili pokolonima

Sljedeći članak

VOLIM KAD SE SMIJETE: Indira Levak se šali na vlastiti račun

Povezani članci

O čemu se ovdje radi: Zanimljiva zanimacija Seke Aleksić i njenog suradnika!?

Krvavo lice Katarine Živković: Pjevačica je pristala na ovo!

Kćerka Kemala Malovčića je slavna, ali je ogorčena na njega kao oca: “S njim je sve negativno…”

Ne biste nikada pogodili čime se bavi sin Šabana Šaulića: Preselio se u Švicarsku!

NAJNOVIJE

O čemu se ovdje radi: Zanimljiva zanimacija Seke Aleksić i njenog suradnika!?

Krvavo lice Katarine Živković: Pjevačica je pristala na ovo!

Tea Tairović priznala da zna pasti u nesvijest prije koncerta: “Mislila sam da ću umrijeti…”

Velika ispovijest Marije Šerifović o borbi za majčinstvo: “Moj doktor je porađao kraljevsku obitelj u Velikoj Britaniji!”

  • Impressum
  • Kontakt
  • Oglašavanje
COPYRIGHT 2025. AVAZ ROTO PRESS D.O.O. Sva prava pridržana.

Magazin "Express" je upisan u evidenciju javnih glasila u Uredu za informiranje Vlade FBiH br. 04-40-91/01 pod brojem 1017. od 19. 06. 2001. godine.

No Result
View All Result
  • Najnovije
  • Vijesti
  • Rijaliti
  • Skandal
  • Ljepotice
  • Dijaspora
  • Svijet
  • Zanimljivosti
  • Intervju
  • Paparazzo