Express
  • Vijesti
  • Rijaliti
  • Skandal
  • Ljepotice
  • Dijaspora
  • Svijet
  • Zanimljivosti
  • Intervju
  • Paparazzo
No Result
View All Result
Express
  • Vijesti
  • Rijaliti
  • Skandal
  • Ljepotice
  • Dijaspora
  • Svijet
  • Zanimljivosti
  • Intervju
  • Paparazzo
No Result
View All Result
Express
No Result
View All Result
  • Vijesti
  • Rijaliti
  • Skandal
  • Ljepotice
  • Dijaspora
  • Svijet
  • Zanimljivosti
  • Intervju
  • Paparazzo
Početna Vijesti

Više nije ‘tajna’ da je najpoznatiji lanac donjeg rublja na svijetu pred zatvaranjem

Možda je zgodno da su anđelice zaštitno lice brenda Victoria's Secret, zato što će najpoznatiji lanac donjeg rublja na svijetu trebati veliku pomoć da se izvuče iz financijskih problema u kojima se našao. Naime, osim što brend bilježi rekorde u slaboj prodaji proteklih godina, vrijednost dionica njihovog koncerna L Brands Inc. samo u četvrtak je pala za 12 posto.

labu prodaju i smanjene prihode, uprava je pokušala nadoknaditi rasprodajom svojih prošlosezonskih artikala po promotivnim cijenama. S obzirom na to da mjera nije urodila plodom i da se nije zabilježilo značajno poboljšanje u prodaji, uprava je pokušala produžiti period raspored za dvije nedjelje duže i dodatno sniziti cijene, nadajući se da će tako stimulisati prodaju. Međutim, ni to ih nije spasilo.

– Smatramo da su ovogodišnje rasprodaje bile jedan od važnijih uzroka našeg negativnog trenda prodaje. – rekla je za MarketWatch Amie Preston, direktorica investicija koncerna L Brands Inc.

Činjenica da je vrijednost dionica naglo pala ne dolazi kao iznenađenje, pogotovo ako se u obzir uzme da je tokom proteklih godinu dana vrijednost dionica koncerna pala za 46 posto.

– Glavni razlog naše neuspješne prodaje je zasićenje kupaca – navela je analitičarka prodaje Roxanne Meyer za Markets Insider, naglasivši da su konkurentske firme koje donje rublje nude po nižim cijenama jedan od glavnih razloga zašto je brend izgubio svoju prepoznatljivost na tržištu.

Naime, Victoria's Secret bilježi slabiju prodaju već nekoliko kvartala, zato što kupci više nisu jednako spremni platiti “dolar više” za brendirano donje rublje, već se odlučuju za jeftinije i praktičnije opcije, piše Novac.hr.

– Vjerujem da je brend kao takav u potpunosti slomljen, zato što ni uz drastično snižavanje cijena nisu uspjeli zadobiti povjerenje svojih potrošača. – rekao je ekonomski analitičar Randal Konik, naglasivši da ga je najviše iznenadila činjenica da je slabu prodaju zabilježila i njihova najpoznatija linija PINK.

Tagovi: Victoria’s Secret
Prethodni članak

ANABELA ZAPRIJETILA TUŽBOM: Momak koji je upao u Lunin butik javno se obratio Đoganijevima

Sljedeći članak

SLAĐA ALLEGRO UPUTILA PORUKU SVIM NOVOPEČENIM MAMAMA: Ne dozvoljavajte očevima da oblače dijete

Povezani članci

Pjevač nastupao na svadbi pa ugledao mladu: Čim joj je prišao, pomračilo mu se…

Amel Ćurić sve raznježio rijetkom obiteljskom fotografijom iz Gračanice: Svi su stali u kadar!

Prodaje se crveni tepih sa festivala u Cannesu: Poznato koliko košta po kilogramu!

Nešad Selman objavio novu pjesmu: Pobjegao od sebe u zabavno sarajevsko ljeto! (VIDEO)

NAJNOVIJE

Pjevač nastupao na svadbi pa ugledao mladu: Čim joj je prišao, pomračilo mu se…

Amel Ćurić sve raznježio rijetkom obiteljskom fotografijom iz Gračanice: Svi su stali u kadar!

Prodaje se crveni tepih sa festivala u Cannesu: Poznato koliko košta po kilogramu!

Nešad Selman objavio novu pjesmu: Pobjegao od sebe u zabavno sarajevsko ljeto! (VIDEO)

  • Impressum
  • Kontakt
  • Oglašavanje
COPYRIGHT 2025. AVAZ ROTO PRESS D.O.O. Sva prava pridržana.

Magazin "Express" je upisan u evidenciju javnih glasila u Uredu za informiranje Vlade FBiH br. 04-40-91/01 pod brojem 1017. od 19. 06. 2001. godine.

No Result
View All Result
  • Najnovije
  • Vijesti
  • Rijaliti
  • Skandal
  • Ljepotice
  • Dijaspora
  • Svijet
  • Zanimljivosti
  • Intervju
  • Paparazzo